بگو هلو!

>> ۲۹ فروردین ۱۳۸۸



اواااااا ! خدا مرگم بده! عکس منو نگیر!

1 نظر:

mohaddeseh ۳۱ فروردین ۱۳۸۸ ساعت ۲:۰۶  

سلام عزیزم
وبلاگ خیلی قشنگی داری ، خیلی لذت بردم ، اگه مایل به تبادل لینک هستی وبلاگهای منو لینک کن ، بعد بیا به وبلاگم تو قسمت نظرات به من خبر بده تا منم حتماً لینکت کنم .
**دهکده ترفند**
http://mobil4persian.mihanblog.com

**دهکده اینترنتی**
http://dehkadehinterneti.mihanblog.com
--------------------------------------------
راستی چرا از وبلاگت به عنوان کسب درآمد استفاده نمی کنی ؟ خیلی راحت و بدون زحمت میتونی روزانه کلی پول دربیاری ، این سایتهایی که دارم بهت معرفی میکنم خودم خیلی وقته داخلشون فعالیت میکنم ، امیدوارم فعالیت خودت رو زودتر شروع کنی . . .
با ثبت نام در این سایت برای اولین بار 5000 تومان ( پنج هزار تومان ) اعتبار اولیه میگیرید ، فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید .
http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=94402
--------------------------------------------
شما با معرفی سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز به سایر سایتها و وبلاگها (عضو گیری نمودن ( و عضویت آنها در سیستم از طریق شما، به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها میشود مبلغ 50 ریال از طرف سایت دریافت می نمایید که بدین صورت شما به یک درامد ثابت ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت.
بعنوان مثال اگر به طور میانگین روزی 10 نفر از طرف شما عضو سیستم شوند و هر کدام از آنها در بدترین حالت روزی فقط 100 کلیک هم داشته باشند در یک ماه شما درامدی بالغ بر 23250000ریال معادل دو میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار تومان فقط از طریق زیر مجموعه ها و آن هم در ماه اول بدست خواهید آورد و قطعا در ماههای آینده این مبلغ چندین برابر خواهد شد.
http://www.oxinads.com/?a=31945

کتاب پیام کوتاه، کتاب پیامک، بانک اس ام اس، اس ام اس های زیبا،عاشقانه،عارفانه،لطیفه و طنز، سرکاری، احادیث پیامبر و ائمه، کلام بزرگان، دکتر شریعتی و ...

ليست وبلاگهای به روز شده

2del Website

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

بالا