چند تا عکس از کوه های استان یزد

>> ۲۶ خرداد ۱۳۸۹

سه تا عکس بالا را از کوههای استان یزد براتون گرفته ام.
عکس اول از بالا، مربوط به کوهی است در مجاورت روستای تاریخی توران پشت در حدود 60 کیلومتری جنوب شرق تفت. در حدود یک کیلومتری این کوه یک معدن سنگ مرمر وجود دارد.
عکس دوم مربوط است به کوهی بسیار زیبا به نام کوه عقاب که در نزدیکی شهرستان تفت واقع است. این کوه کاملا شبیه یک عقاب نشسته است. البته به دلیل اینکه دیرمون شده بود و نمیتونستیم توقف کنیم، من از پشت شیشه ماشین این عکس را گرفتم و البته متاسفانه شیشه ماشین خیلی کثیف بود. (نتیجه ی اخلاقیش اینه که همیشه شیشه ی ماشینتون تمیز باشه مخصوصا شیشه ی عقب !)
برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.
عکس سوم (عکس پایینی) هم مربوط به کوهی است در شهرستان تفت. این کوه در مجاورت تفریحگاهی قرار داره که شبیه چمران خودمونه ولی یک مقدار زیادی سایزش کوچکتره! من این کوه را که دیدم یاد فیلمهای وسترن افتادم.

4 نظر:

رویا.الف ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۳۷  

man raje be kuhe oghab chizi nemidunestam. jedan ke che chizayi tuye mamlekatemun darim. agar kharejiya ino dashtan tuye bugh mikardanesh! baza mamnunam.

ناشناس ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰:۴۸  

کوههاش خوبه. بیشترش کنید!!

مهسا ۲۷ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۳۰  

جالبه.

ناشناس ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۳  

این همه کوه زیبا.چرا گیر دادین به این کوه های ...
:)
م.ن

کتاب پیام کوتاه، کتاب پیامک، بانک اس ام اس، اس ام اس های زیبا،عاشقانه،عارفانه،لطیفه و طنز، سرکاری، احادیث پیامبر و ائمه، کلام بزرگان، دکتر شریعتی و ...

ليست وبلاگهای به روز شده

2del Website

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

بالا